خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 11:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی:

طرح شهرک بزرگ گلخانه‌ای غیاث آباد و دامداری ۱۰ هزار رأسی به زودی افتتاح می‌شود

نماینده مردم فسا در مجلس از افتتاح طرح شهرک بزرگ گلخانه ای غیاث آباد و دامداری ۱۰ هزار رأسی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حجت اله فیروزی نماینده مردم شهرستان فسا در نشست شورای اداری معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی ضمن خداقوت به مجموعه سازمان جهاد کشاورزی شهرستان فسا، گفت: با توجه به اینکه شهرستان دارای ظرفیت ویژه دامداری و کشاورزی است اگر از همان ابتدا تمام مسئولان تمرکز، برنامه ریزی‌ها و اقدامات خود را بر این موضوع گذاشته بودند، در این مسیر شهرستان صنعتی شده بود و امروز مشکلات بیکاری نداشتیم.



نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه‌های مختلف دامداری و کشاورزی با اتفاق نظر و تلاش می‌توانیم گام های موثری برداریم.



وی با توجه به ظرفیت شهرستان و تاکید بر حمایت از بخش خصوصی بیان کرد:  طرح بزرگ شهرک بزرگ گلخانه ای غیاث آباد و دامداری ۱۰ هزار رأسی از جمله پروژه هایی هست که با مشارکت بخش خصوصی زمینه اشتغالزایی و پیشرفت را در شهرستان فراهم کرده است‌ که به زودی با حضور مسئولان کشوری به افتتاح خواهد رسید.



فیروزی در پایان به پروژه‌هایی از جمله طرح‌هایی با محوریت مجتمع دامداری در شهر ششده، زاهد شهر و روستای صحرارود، مجتمع گیاهان دارویی و طرح های آبخیزداری که همچنان در حال پیگیری است، اشاره کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 360027
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار